خداحافظ تنهایی و خستگی

کسی رو دوست داشته باش که واقعا دوستت داره

خداحافظ تنهایی و خستگی

کسی رو دوست داشته باش که واقعا دوستت داره

دوستت دارم....

دلتنگم از دوریت دلتنگم از اینکه چرا نمی آیی تا کی باید چشم به جاده بدوزم

دلتنگم از یاس ها و داوودی ها که نمی توانند برای آمدنت کاری بکنند

تا کی باید نظاره گر اسمان باشم تا دوری تو را در میان ستاره ها بیابم

با آمدنت روزها زندگی شب های دلواپسی ساعت های به انتظار نشسته

وامیدهای روشن را بیاور باز همم چشم ه راهت می نشینم

شاید از عابری که روزی از کوچه پس کوچه های قلبت عبور کرده یادی کنی

شاید از کبوتری که روزی از لبه پنجره ی نگاهت دانه ای برچید سراغی بگیری

هنوز سردرگم روزهای بی توام

نظرات 6 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام و با عرض تبریک سال نو

معلومه که خیلی خسته ای ها ...؟!

بابا بی خیالی بگذرون.

وبلاگ
http://ax-sms.blogsky.com/
ارائه دهنده اس ام اس های جدید و روز ایران

اگه دوست دار اسم امس کم نیاری این وبلاگ رو هم یه امتحانی بکن

در ضمن اگه با تبادل لینک موافقی می تونی منو با نام
.:: برترین اس ام اس های سال ::.
لینک کنی بعد بهم خبر بده تا با چه نامی لینکت کنم

موفق باشی

دانشجوی مکانیک شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:04 ب.ظ

من از پیمانه لبریزم ، دلا مستی کجا جویم
من ازشبها گریزانم ، دلا ذکر خدا گویم
من از درد فراغ یار، ز شعله آنچنان سوزم
که تنها عاشقان دارند، خبر از حال و از روزم
ز سوز دل چنان گریم ، شود ابر سما حیران
ز سیل اشک چشمانم ، ز بستر خود شود نیران
ز دل شرمنده ام اکنون ، عذابش داده ام هر دم
بیابید مرهمی یاران ،که تا درمان کنم دردم
و یا پیدا کنید او را ،که تا باز آورد جانم
که تنها او در این عالم ،بود درمان هر دردم
کجایی ای مرا همدم ، کجایی مرهم دردم
من از عشق تو بیمارم ، بیا خاک رهت گردم
تویی سامان ، تویی درمان ، تویی وصل و تویی هجران
منم آشفته کویت بیا ، این قصه را پایان

اصغر یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ http://love-30.blogfa.com

سلام گلم وب خوبی داری عزیزم اس میزنم نمیاد عیدت مبارک هزاران بوس تقدیم به گلم پری جون دوست دارم.........

سلام عزیز ممنونم ازاینکه مارو فراموش نکردی عیدت مبارک صد سال به این سالها

اصغر یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://love-30.blogfa.com

سلام پری من دوست دارم امیدوارم همیشه شاد باشی بازم مث همیشه خوب قالب عالی به امید دیدار باییییییییی

پوری یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://pooori.blogfa.com

سلام . وبلاگ قشنگی بود .
من یه بلاگ برای کسی که دوسش دارم درست کردم .
خوشـــــــــحال میشم بیای و یه نظر بدی .
اگه مایل بودی منو با نام
`˜”°º عشق جاودانه º°”˜´
لینک کن و به من خبر بده که با چه اسمی لینکت کنم .
بیایا ببین اول من اومــــــــدم . بیا
فـــــــــدات خداحشـــــــــافظی .
(اماده تبادل لینک با همه)

علی چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ http://helma-ali.blogsky.com

الان بیش از ۱۸ روز به علاوه ۲۱ روز از رفتن کسی که روزی بهم میگفت علی تمامه دنیام فدات میکنم روزی که رفت بش گفتم هلما اشک دارم میریزم نرو گفت می خوام تنها باشم گفتمچشمامو ببین
گفت کی می خره
گفتم تو عاشق چشام شدی
گفتی دیگه کی میخوادش
گفتم دیگه چیزی نگو روزی برات زندگی بودم با من بی حرمتی نکن اما کرد نمیدونم اما دلیل جدایی منو اون دوستش بنفشه بود شدیدا با من بد بود دوستار شما
علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد