خداحافظ تنهایی و خستگی

کسی رو دوست داشته باش که واقعا دوستت داره

خداحافظ تنهایی و خستگی

کسی رو دوست داشته باش که واقعا دوستت داره

تنهایی عشق

تنهایی عشق در عشق تو تنها بودم 

چون جوانی که دیده به عشق می گشاید 

و از جوانی خود سر مست بودم  

و سرا پای تو را غرق بوسه می ساختم  

این داستان گذشته ایست که هرگز فراموش نمی کنم پرندگان هستند 

تا من و تو برایشان دانه های کلمات بریزیم 

 پرندگان هستند تا  

من و تو عشق را فرا موش نکنیم 

 صادقانه می گویم دوستت دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
سها جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.ahoora1372.blogfa.com

سلام مطالب وبت قشنگه اگر خواستی یه سری هم به وب من بزن بدک نیست خوشحال میشم اگر بیای

راستی اگر با تبادل لینک موافقی حتما بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم ممنون گلم بای تا های

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد