خداحافظ تنهایی و خستگی

کسی رو دوست داشته باش که واقعا دوستت داره

خداحافظ تنهایی و خستگی

کسی رو دوست داشته باش که واقعا دوستت داره

وقتی رفتم........

هیچکی از رفتن من غصه نخورد

هیچکی با موندن من شاد نشد

وقتی رفتم کسی قلبش نگرفت

بغض هیچ آدمی فریاد نشد

وقتی رفتم کسی غصش نگرفت

وقتی رفتم کسی بدرقم نکرد

دل من میخواست تلافی بکنه

پس چشه هیچ کسی عاشقم نکرد

وقتی رفتم نه که بارون نگرفت

هوا صاف و خیلی هم آفتابی بود

اگه شب میرفتم و خورشید نبود

آسمون خوب میدونم مهتابی بود



دم رفتن کسی گفت سفر بخیر

که واسم غریب و نا شناخته بود

اما اون وقتی رسید که قلب من
همه آرزوهاشو باخته بود

چهره هیچ کسی پژمرده نبود
گلا اما همه پژمرده بودن
کسائیکه واسشون مهم بودم
همه شاید یه جوری مرده بودن


وقتی رفتم کسی غصش نگرفت

وقتی رفتم کسی بدرقم نکرد

دل من میخواست تلافی بکنه
پس چشه هیچ کسی عاشقم نکرد

نظرات 36 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.saeidsevom.blogfa.com

سلام پریسا خوبی چرا بهت میگن پری؟پریسا که خوشگل تره
راستی پریسا جون امتحانات تموم نشده؟؟
من همین فردا تموم میشه..
پریسا چه طور شد یه مدت منو فراموش کردی کلک؟من که همش منتظرت بودم دختر.
راستی پری من ممکنه یه چند روزی نباشم چون میرم بیمارستان واسه عمل چشمام ولی میدونم تنهام میزاری اگه خواستی شمارمو میدم بهم اس بده خوشحال میشم آخه کسی نیست کنارم روزا..
فدات پری یا همون پریسای خودمون......

سلام همینجا میخوام جوابتو بدم اخه اومدم وبلاگت با مشکل روبه رو شدم
امیدوارم هرچه زودتر سالم و سرحال از بیمارستان بیرون بیایی ارزوی سلامتی و شادابی برات دارم راستی تازه دو روزه که امتحاناتمون تموم شده گلم یادت باشه که هیچ وقت تنها نیستی چون اون بالا یه خدایی داره که خود دعوای هر تنهایی هستش تنهایی فقط مال خداست

سعید چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.saeidsevom.blogfa.com

یادم رفت بیا اینم شماره ولی مش غلام ذومبه ای اگه تنهام بزاری من الان هیچکی رو ندارم دلم میخواد احساس کنم یکی کنارمه تو بیمارستان..
اگه جوابی هم داشتی اس بده چون یه مدتی نمیتونم تو نت باشم...
۰۹۱۸۶۸۰۴۷۳۴

parham چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://graffito-graffiti.bkogsky.com

سلامو تبریک که امتحانات تموم شد و برگشتی دوباره .
امیدوارم خوب داده باشی امتحانارو .
پیروز باشی

بلوط چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ب.ظ http://baloot.blogsky.com

سلام پریسای مهربون
تراوش شاعرانه احساست رو تبریک میگم و امیدوارم فرداهای شکوفاتری رو داشته باشی

پایدار باشی

دکتر شیخ الاسلامی چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.doctorsheikh.blogfa.com

با سلام و تشکر بابت لینک وبلاگ اینجانب.
شما را لینک کردم. امیدوارم بتوانیم نقشی کوچک در آگاهسازی جوانان داشته باشیم

کامی پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ق.ظ

فعلا فازمون یجوره اما من انقد رمانتیکش نمیکنم

من متنفر شدم از آدما
تو هم همینکارو بکن اینو یه آدم ۲۶ ساله میگه که عمرشو فنا کرد واسه یه بی لیاقت

منم از بعضی آدما که رنگی از انسانیتو نبردن بیزارم

پریچهر اسمون بی ستاره پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://parichehr-2.blogfa.com

_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم_____________***
_***___مشتاق یک نگاه کوچولو_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***____فدای تو____ ***
______***___________***
________***_______***
__________*** _ ***
____________*****
_____________**

پریچهر اسمون بی ستاره پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ http://parichehr-2.blogfa.com

۞۞۞_______۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___LOVE___۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞
چرا منو نلینکیدی اجی
سلام سلام ابجی پری

بابک خرم دین جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.ashtaad.blogfa.com

درود:
من توی وبلاگم درباره دو مذهب در دین زرتشت نوشتم لطفا" اون مطالب رو بخونین و بگین که بنظر شما اعتقادات کدوم مذهب درست است
با تشکر از شما دوست عزیز

پریچهر اسمون بی ستاره شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ http://parichehr-2.blogfa.com

ایول ابجی جونم ممنون چرا اپ نمیزاری

پریچهر اسمون بی ستاره شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ http://parichehr-2.blogfa.com

۳۰ تااااااااااااااااااااا هههههههههههههههههههه ایول دمت گرم

پریچهر اسمون بی ستاره شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ http://parichehr-2.blogfa.com

..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
.............سلام گلم من اپم حتما بیا گلم اپمم حتما بخونی ها باشه منتظرم گلم

تکین شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ http://binambeman.blogfa.com

سلام عزیز ...... ببخشید تو رو خدا ...... شرمنده ...... مگه میشه دوست خوبی مثه تو رو فراموش کرد ........ ممنون که یادم بودی ......

آرش یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ http://tangab.blogspot.com

سلام
خوشحالم که به وبلاگت مجدد سر میزنم
دیدم اومدی توی تنگاب نظر گذاشتی منم که بخاطر مشغله کاری مدت زیادی بود وقت نکردم درست آنلاین بشم
به زودی تنگاب رو آپ می کنم
بازم با یه پست جدید در خدمتتون خواهم بود
راستی توی قسمت دنبال کننده ها در ستون سمت راست تنگاب ثبت نام کن تا آخرین پست های تنگاب بهت اعلام بشه

بلوط یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ http://baloot.blogsky.com

سلام مهربون[گل]
سرو نازی است که شاداب تر از صبح بهار
قد بر افراشته از سینه دشت
سرخوش از باده تنهایی خویش
من در اندیشه که این سرو بلند
وینهمه تازگی و شادابی
در بیابانی دور که نروید جز خار
که نتوفد جز باد که نجنبد نفسی از نفسی ...
خنده ای می رسد از سنگ به گوش!.....

به روزم و در انتظار حضور مهربانتان

نازنین یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ http://ghorubeshgh.blogfa.vom

سلام ممنون عزیز شما هم وب زیبایی داری
با ارزویی پیروزی و موفقیت روز افزون
ارزومند ارزوهات
نازنین

پریچهر اسمون بی ستاره یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ http://sevarian-abisfar.blogfa.com/profile

فدای مهربونی هایه ابجی گلم بشم من ممنون عزیزه دلم
۞۞۞_______۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___LOVE___۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞
۞۞۞_______۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___LOVE___۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞
۞۞۞_______۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___LOVE___۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞
۞۞۞_______۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___LOVE___۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞

۞۞۞_______۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___LOVE___۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________

۞۞۞_______۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___LOVE___۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞
۞۞۞_______۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___LOVE___۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞
۞۞۞_______۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___LOVE___۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞
۞۞۞_______۞۞۞
__۞____۞_۞____۞
__۞______۞_____۞
___۞___LOVE___۞
_____۞_______۞
_______۞___۞
__________۞

پریچهر اسمون بی ستاره یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://s

دوست دارمممممممممممممممممممممممممممم

پریچهر اسمون بی ستاره یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

..........*I♥U**I♥U**I♥U*..........
..................*I♥U*...................
..................*I♥U*...................
..................*I♥U*...................
..........*I♥U**I♥U**I♥U*..........
.............................................
.......*I♥U*..............*I♥U*.......
...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*....
.*I♥U*....*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*..
.*I♥U*.........*I♥U*..........*I♥U*..
..*I♥U*...........................*I♥U*..
...*I♥U*.........................*I♥U*...
......*I♥U*.....................*I♥U*......
........*I♥U*...............*I♥U*........
...........*I♥U*.......*I♥U*...........
..............*I♥U**I♥U*..............
..................*I♥U*..................
............................................
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*.......
. .........*I♥U**I♥U**I♥U


پریچهر اسمون بی ستاره یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

..........*I♥U**I♥U**I♥U*..........
..................*I♥U*...................
..................*I♥U*...................
..................*I♥U*...................
..........*I♥U**I♥U**I♥U*..........
.............................................
.......*I♥U*..............*I♥U*.......
...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*....
.*I♥U*....*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*..
.*I♥U*.........*I♥U*..........*I♥U*..
..*I♥U*...........................*I♥U*..
...*I♥U*.........................*I♥U*...
......*I♥U*.....................*I♥U*......
........*I♥U*...............*I♥U*........
...........*I♥U*.......*I♥U*...........
..............*I♥U**I♥U*..............
..................*I♥U*..................
............................................
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*.......
. .........*I♥U**I♥U**I♥U


پریچهر اسمون بی ستاره یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

..........*I♥U**I♥U**I♥U*..........
..................*I♥U*...................
..................*I♥U*...................
..................*I♥U*...................
..........*I♥U**I♥U**I♥U*..........
.............................................
.......*I♥U*..............*I♥U*.......
...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*....
.*I♥U*....*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*..
.*I♥U*.........*I♥U*..........*I♥U*..
..*I♥U*...........................*I♥U*..
...*I♥U*.........................*I♥U*...
......*I♥U*.....................*I♥U*......
........*I♥U*...............*I♥U*........
...........*I♥U*.......*I♥U*...........
..............*I♥U**I♥U*..............
..................*I♥U*..................
............................................
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*.......
. .........*I♥U**I♥U**I♥U


پریچهر اسمون بی ستاره یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

..........*I♥U**I♥U**I♥U*..........
..................*I♥U*...................
..................*I♥U*...................
..................*I♥U*...................
..........*I♥U**I♥U**I♥U*..........
.............................................
.......*I♥U*..............*I♥U*.......
...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*....
.*I♥U*....*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*..
.*I♥U*.........*I♥U*..........*I♥U*..
..*I♥U*...........................*I♥U*..
...*I♥U*.........................*I♥U*...
......*I♥U*.....................*I♥U*......
........*I♥U*...............*I♥U*........
...........*I♥U*.......*I♥U*...........
..............*I♥U**I♥U*..............
..................*I♥U*..................
............................................
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*.......
. .........*I♥U**I♥U**I♥U


پریچهر اسمون بی ستاره یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ

_____¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_بدو__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____بیا__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______گلم_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

پریچهر اسمون بی ستاره یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ

_____¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_بدو__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____بیا__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______گلم_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

پریچهر اسمون بی ستاره یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ

_____¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_بدو__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____بیا__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______گلم_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

پریچهر اسمون بی ستاره دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ http://s

..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
.....................................................ღ♥ღ
...........................ღ♥ღ............ღ♥ღ.ღ♥ღ
.....................................................ღ♥ღ
...............................ღ♥ღ.............ღ♥ღ

سلام عزیزم اپم بیا گلم منتظرم خوشحال میشم بیا منتظرم عزیز به وبلاگ جدیدم

زهره سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ http://beauty-68.blogfa.com/

سلام پری جون آپ قشنگی بود
دوباره بهم سر بزن
موفق باشی
فعلا

اشکان چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ http://WWW.Sedabardar.com

sسلام.
در مورد سوالی که کرده بودید.
گیتار c40 ساز خوبیه.ولی میتونید c70 یا c80هم بردارید که دو رده بالاتر از اونه.

من خودم c80 رو پیشنهاد میکنم.
به سایت فروشگاهمون سر بزنید.

پریچهر اسمون بی ستاره چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

سلامممممممممممم بدو ابجی یه اپ جدید بزار دیگه

پریچهر اسمون بی ستاره چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

ابجی منتظرماااااااااااااا گلم

پریچهر اسمون بی ستاره چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

بای بای ابجی پریسا دوست دارم من رفتم

بلوط چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.baloot.blogsky.com

سلام مهربون[گل]
"خلوت با بهترین دوست" فکر می کنم این مطلب ارزش خوندن داشته باشه
حضورتان را انتظار می کشم[بدرود]

پریچهر اسمون بی ستاره چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ

×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
خوشحال می شم بهم سر بزنی

یه عاشق(بهم میگن لی لی پوت) چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ http://lilipoot-f.blogfa.com

دل من دیر زمانی است که می‌پندارد
دوستی نیز گلی است مثل نیلوفر و ناز ساقه‌ی ترد و ظریفی دارد
بیگمان سنگدل است آنکه روا منی‌دارد
جان این ساقه نازک را دانسته بیازارد
سلام دوست عزیز[قلب]
اومدم که شمارو دعوت کنم به دیدن کلبه کوچک وبلاگیم
خوشحال میشم پیشم بیای.[گل]

حس مجنون (محمد) چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.ashke.shogh.blogfa.com

سلام
کلامت بسیار قشنگ وتاثیر گذار بود
اما آیا در میانه ی کدام راه بودی که گم گشتی ؟عمق کلامت مرا به وحشت می اندازد .ای عزیز؛
اگر ازظلمت ره میترسی ؛چلچراغ نگهم را بتوخواهم بخشید
کدام نامهربانی ترا دراین اعماق تاریک وادار به گم شدن نموده
مواظب قلب بزرگ ولی شیشه ایت باش.
برمیگردم
به منم سر بزن

حس مجنون (محمد) چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ http://ashke-shogh.blogfa.com

راستی از وبلاگت خوشم اومد اگه اجازه بدی لینک . . .
منتظرم
شما سومین نفرین
خبرشو بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد