خداحافظ تنهایی و خستگی

کسی رو دوست داشته باش که واقعا دوستت داره

خداحافظ تنهایی و خستگی

کسی رو دوست داشته باش که واقعا دوستت داره

سلام

سلام بردوستای گلم  ماه رمضونم داره تموم میشه باورم نمیشه 

یه ماه به همین راحتیو زودی گذشت راستی پیشاپیش عیدو تبریک میگم     

این دفعه اومدم یه خبری  بهتون بدم شهریور ماه قراره دیگه از زندگی مجردی برای همیشه خداحافظی کنم خیلی دلم واسه مجردیام تنگ میشه

حیفم میاد از زندگی مجردی واسه همیشه خداحافظی کنم ولی همیشه که نمیشه مجرد بمونم و از ازدواج شونه خالی کنم به خاطر همین برای اولین بار یه تصمیم بزرگ تو زندگیم گرفتم امیدوارم که هیچ وقت از این تصمیمم پشیمون نشم الان میگیدآی پریه آب زیر کاه هی میگی من عاشق نیستم ولی الان یه نفرو پیدا کردی داری باهاش مزدوج میشی راستشو اگه بخواین بدونین 3 سال پیش یه خواستگار داشتم که اون موقع هیچ علاقه بهش نداشتم و حتی ازش بدم میومد اخه اون موقع ها زیاد نمیشناختم فکر میکردم از این پسراست که فقط ظاهرشون و حفظ میکنن و لی باطنن یه آدم دیگن بعدجریان خواستگاری ما به حدی با خونواده ی اینا صمیمی شدیم که نگو

البته فامیل دورمونن ولی زیاد باهاشون رفت و آمد نداشتیم که تو این سه سال اوج رفت و آمد بود  ولی از پدرو مادرمون به خاطر اینکه این فرصتو به ما دادن خیلی ممنونم تو این مدت رفتار همو  از دور  زیر نظر داشتیم و زیر یه سقف همدیگرو خیلی خوب شناختیم از خدا به خاطر این فرصتی که بهم داد تا شریک زندگیمو بشناسم خیلی ممنونم ولی با وجود این چیزا الان دو دلم و احساس نگرانی میکنم  نمیدونم آینده میخواد چی بشه از این مترسم

که از انتخابم پشیمون بشم ولی وقتی به عشق پاکی که بینمون هست فکر میکنم همه ی مشکلات برطرف میشه و تنها چیزی که میخوام عشق اونه.......  بی خیال دیگه زیاد سرتونو به درد نمیارم فکر کنم سری بعد که میام مزدوج شده باشم خداحافظ همگی ایام به کام