خداحافظ تنهایی و خستگی

کسی رو دوست داشته باش که واقعا دوستت داره

خداحافظ تنهایی و خستگی

کسی رو دوست داشته باش که واقعا دوستت داره

سلامی دوباره

سلام بچه ها میدونم خیلی وقته که پست جدید نذاشتم و اینجا حسابی گردو خاک گرفته دلم براتون تنگ شده بود 

یاد اخرین پستم افتادم که گفته بودم میرم مزدوج شم خوشبختانه یا بدبختانه خواستگارم ارشد برق قدرت قبول شد و مراسم به بعد موکول شد بی خیال خودم از این موضوع خوشحالم برام سخت بود که از دوران مجردیم خداحافظی کنم ولی خب از یه طرفم دلم براش پر پره  نمیدونم همه ی پسرا این همه حرف دخترارو جدی میگیرن تابستون که واسه عروسی خواهرش رفته بودیم کرج پیش مهدی بهش گفتم من میخوام ارشد بخونم و ادامه تحصیل بدم میدونی اون موقع که این حرفو میزدم واقعا از ته دلم نبود اونم فکر کرد که من واقعا میخوام اون ارشد بخونه بابا ما یه حرفی وسط جمع زدیم تا ضایع نشیم تو چرا جدی گرفتی خیلی برام جالب بود که یه پسر این همه به حرف دختر (البته زن) آیندش فکر میکنه قربونش برم من به خاطر این کارش منم رشته ی ورزشیمو عوض کردم رفتم سراغ ورزش رزمی تکواندو البته شنا باز سرجاشه ولی مثل سابق زیاد تمرین و کار نمیکنم  میخوام مثل شوهرم مربی رزمی کار باشم ای کاش روزی بشه که دوتامون با هم مسابقه بدیم ببینم هاپکیدو میبره یا تکواندو ههههه

فعلا بای ایام به کام بازم میام ا

نظرات 4 + ارسال نظر
جامانده... شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ http://deltangeyar72.mihanblog.com

اگر ” خدا ” را یافتی هر چه باختی مهم نیست
خدا را بنگر و سجده شکر کن....
ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻫﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ می ﮐﻨﯽ ﺧﺪﺍ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻧﺸﺴﺘﻪ

ﻭ ﺗﻮ ﺑﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﺶ ﺍﺯ ﮔﻨﺎﻩ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ

"اگه گردنت رو جلوی خدا کج کنی،
جلوی بنده خدا گردن فرازی . . .

جامانده... دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ http://deltangeyar72.mihanblog.com

خـــ ـدا را دوســـت بــــدار ...
حــداقلـــش ایـن اســت کــه یکـــی را
دوســت داری که روزی به او مــی رســـی . . .

سعید دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ http://s-tanha.mihanblog.com/

❶❷❸ سلاممممم وبلاگ قشنگی داری تا❶❷❸بشمار وبه ماهم یه سری بزن........

ziz i چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

na ke to kheili hasti :D vagh vagh :D chetor metoori? ey baba delet khoshe ha ! kodoom karshenasi? ba badbakhti daram zoor mizanam begiramesh lamasabo :D
mibinam ke hanu mojaradi khow manam mojaradam :D
bazam vagh vagh :D
bash harvaght sharj dar shodam hatman behet s midam :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد