خداحافظ تنهایی و خستگی

کسی رو دوست داشته باش که واقعا دوستت داره

خداحافظ تنهایی و خستگی

کسی رو دوست داشته باش که واقعا دوستت داره

خداحافظ مجردی دلم برات تنگ میشه

سلام دوستان خوب هستین بلاخره دورو برم خالی شد تونستم بیام اینجاو و یه پست بزارم

11 اردیبهشت بلاخره اونروز فرارسید روزی که من با تمام وجود منتظرش بودم و واسه این روز خیلی دعا کردم بلاخره خدا دعاهامو شنید دوتا عاشقو به هم رسوند از خدا به خاطر این همه لطف و کرمی که در حق من داشت هر روز شکر میکنم خب بگذریم بلاخره  من و مهدی 11 اردیبهشت برای یه عمر با هم بودن محضر رفتیم دوستان جای تک تکتون خالی بود هیچ وقت اونروز از یادم نمیره روزهای طلایی یه انسان تو عمرش همین روزها میتونن باشن. همه چی انقدر سریع اتفاق افتاد که خودمم نفهمیدم چی شد چطور شد که با کسی که انقدر دوستش داشتم و دارم ازدواج کردم الانم باور نمیکنم فکر کنم این یه معجزه باشه اره یه معجزه درست زمانی که داشتم ازش ناامید میشدم و دنبال راه چاره ای بودم که اونو از ذهنم بیرون کنم خدا یه معجزه ای کرد و به جای اینکه اونو از ذهن و دلم درش بیارم کاری کرد که تا اخر عمرم اونو عشقشوتو دلم داشته باشم خدایا هزاران شکر............... چقدر خوبه که ادم با کسی که دوستش داره و دوسم داره ازدواج کنه و باهاش یه زندگی نو بسازه یه خانواده هرچقدر بگم باز نمیتونم همه ی احساست درونمو بهتون بگم خودتون باید تجربه کنین و ببینین چقدر شیرینه. بگذریم اونروز کل فامیلمون تعجب کردن هیچ کس تصورشو نمیکرد که من ازدواج کنم اونم با شخص اشنایی که کل فامیلای بابام میشناختنش البته فامیلای اونطرفم تصور نمیکردم مهدی ازدواج کنه اخه هی به همه میگفته 40 سالگی ازدواج میکنه بلاخره اقا هنوزم که هنوزه هم فامیلای اون (حتی خواهراش) و هم فامیلای ما میگن شماها با هم دوست بودین باورشون نمیشه من و مهدی هیچ رابطه ای با هم نداشتیم فقط از دور همدیگرو میخواستیم البته بهشون حق میدم زوجی که تو عرض نیم ساعت چنان با هم صمیمین که انگار سالها با هم بودن شک برانگیزه اخه چیکار کنیم دست خودمون نیست دیگه سرتونو به درد نمیارم هر چقدر بنویسم نمیشه کل ماجرارو تعریف کرد دوستان همتونو به خدا میسپارم شاد باشین تا پست بعدی خداحافظظظظظظظظظظظظظ 


اینم عکس حلقه هامون (محضر)




نظرات 5 + ارسال نظر
ehsan یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.tanhayetanha6299.blogfa.com

سلام دوست عزیز از وب شما دیدن کردم مطالبی که نوشته بودید رو خوندم برام جالب بود
خوشحال میشم اگه به منم سر بزنید
منتظر حضور گرمتون هستم
تنهــــــــــــــــــنظر یادتون نرهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
من میتونم شمارو لینک کنم؟؟
شما اگه دوست داشتین منو با اسم تنهایی سخت نیست درده لینک کنید

فاطمه سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ http://schoolnaghan.blogfa.com

عالیه امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت با شین

زینب یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.2khtarakevenousi.blogfa.com

سلام
میدونی؟ خیلی وقته نیومده بودم وبلاگت وروجک!
چطوریایی پرپری؟
عزیزم من با همه وجود بهت تبریک میگم و برات سالهای سال خوشبختی آرزو میکنم
ببخشید دیر شد
امیدوارم در کنار هم زندگی خوبی داشته باشین
دوست قدیمیتما
یادته هنوز؟؟؟

زینب دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.2khtarakevenousi.blogfa.com

عزیزم
ایشالله خوشبخت شین
وای نمی دونی چقد دلم واست تنگولیده
لاین و وایبر ندارم ولی حتما اگه شارژ به دستم رسید اس میدم
میگما تو فیس بوک نداری؟؟؟

فاطمه شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:30 ب.ظ http://atefah2989@yahoo

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد